fbpx

AI асистент и онлайн помощник води разговори с клиентите на Банка ДСК

Първия у нас изцяло AI-базиран асистент и онлайн помощник, който разбира естествения човешки език е въведен от Банка ДСК. Той е достъпен както за настоящи, така и за потенциални потребители на услугите на банката, си допълва в съобщението.

AI асистентът предоставя информация за всички продукти, услуги и такси, предлагани от Банка ДСК. Той е създаден така, че да бъде полезен както за общи запитвания, така и за по-сложни въпроси, свързани с банкови решения. В бъдеще се предвижда той да се развие в личен банков съветник, който ще може да дава препоръки и да изпълнява задачи с минимално човешко участие.

Потребителите могат да го открият лесно – на уебсайта на Банка ДСК чрез иконата AI в долния десен ъгъл, както и в платформата за онлайн банкиране dskdirect.bg. Скоро асистентът ще бъде интегриран и в мобилното банкиране DSK Mobile, където ще предлага персонализирана информация за всеки клиент.

AI асистентът е базиран на генеративен изкуствен интелект, предоставен от OpenAI, и е специално обучен с контекстуална информация за продуктите и услугите на Банка ДСК. Това му позволява да разбира естествения човешки език и да предоставя точни и релевантни отговори, без да се ограничава от предварително зададени сценарии. За разлика от традиционните чат ботове, които използват машинно обучение или статични отговори, генеративният AI на Банка ДСК предлага по-интуитивно и гъвкаво взаимодействие с потребителя.

Новият AI асистент е иновация, която променя начина, по който хората взаимодействат с банката – отговорите се визуализират за под 10 секунди, което прави комуникацията бърза и ефективна.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"