Airbnb обяви нови ъпгрейди на своята платформа за резервации, за да я направи по-конкурентоспособна с хотелите. Обновяват се например страниците ѝ с оценки и отзиви и подчертаване на „любимите гости“ или домове с почти перфектен рейтинг, съобщава Ройтерс.
Базираната в Сан Франциско компания заяви, че чрез създаването на по-надеждно преживяване за пътниците може да увеличи търсенето, тъй като потребителите продължават да планират ваканции въпреки по-високите разходи за пътуване в сравнение с предпандемичните години.
„Airbnb е доста голяма. Колкото и да сме големи, почти 10 пъти повече хора отсядат в хотели“, посочва изпълнителният директор на Airbnb Брайън Чески в интервю за Ройтерс.
Компанията съобщи миналата седмица, че 113,2 милиона нощувки и преживявания са били резервирани през третото тримесечие, което е 14% увеличение на годишна база.
Компанията стартира колекция от 2 милиона „любими гости“ сред своите общо 7 милиона домове, които са „най-обичани“ въз основа на отзиви и надеждност и са оценени средно с над 4,9 звезди.
Основната причина, поради която хората отсядат в хотели, е защото знаят какво ще получат и това е надеждно, казва Чески, добавяйки, че превръщането на Airbnb в по-изпитана и надеждна въз основа на отзиви би помогнало за растежа.
Според данни на компанията 23% от гостите, които за първи път работят с irbnb резервират жилище с нисък рейтинг.
Airbnb също преработи страницата си с оценки, за да даде на гостите възможност да сортират отзиви и въведе набор от нови инструменти за домакините, за да споделят повече подробности за своята обява. Това включва фотообиколка, задвижвана от изкуствен интелект, която организира снимки по стаи, за да помогне на гостите да разберат оформлението на дома.
Компанията планира да обяви подобрения в обслужването на клиентите следващото лято въз основа на обратна връзка от гости и домакини, казва още Чески пред Ройтерс.