Компанията Dufry поема експлоатацията на търговските зони на Летище „София“ за период от осем години и половина след сключен договор летищния оператор „СОФ Кънект“.
Фирмата е избрана след международна тръжна процедура и ще управлява общо тринадесет магазина, съобщава концесионерът на столичния аеропорт.
Компанията ще оперира на съществуващите търговски площи на общо 1 433 кв. м., като трябва да създаде два нови обекта на Терминал 2. Първият магазин ще бъде с площ 1 800 кв. м., като пътуващите ще преминават директно през него преди да стигнат до полетния си изход. Другият магазин с площ 170 кв. м. е предназначен за пристигащите пътници.
В обновените търговски площи пътниците ще могат да избират от световно известни марки, нови продукти и ексклузивни предложения. Силен акцент ще бъде поставен в асортимента от български продукти, които отразяват вкуса на страната и запознават гостите на столицата с традициите на България.
Преобразяването на търговската зона на най-голямото международно летище в България е част от концепцията на летищния оператор „СОФ Кънект“ за подобряване на пътническото преживяване.
„Пътуващите през летище София заслужават най-доброто обслужване. Доверихме се на Дюфри, защото те са световна компания, която ще осигури високо качество на услугите и ще промени облика на търговските зони. Тази промяна е част от мащабната трансформация на летище София, която вече изпълняваме, изтъква Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на летище София.
Ключов елемент на новия walk-through магазин ще бъде интегрирането на дигитални технологии, уточняват от Dufry.