Тази година авиокомпания Wizz Air е регистрирала повече полети в графика си, като 99,38% от тях са били успешно изпълнени от и до България. Това е следствие на предприетите значителни мерки за подобряване на резултатите си тази година. Wizz Air е увеличила броя на самолетите и е добавила допълнителни резервни самолети, направени са промени в работните часове на екипажите спрямо законовите норми ие добавенои повече време между полетите, за да се повиши гъвкавостта на разписанието.
Тези усилия доведоха до по-успешно и точно изпълнение на полетите тази година в България, като резултатите са над средните спрямо основните конкуренти на Wizz Air, се казва в позиция на авиокомпанията.
Тя идва, след като на вчерашна среща с шефовете на ГД „Гражданска въздухоплавателна администрация“ от Wizz Air бе поискан план за действие с превантивни мерки срещу закъсненията и отмяната на полети, който трябваше да бъде предоставен до днес.
От авиокомпанията изтъкват, че отменените полети са били предизвикани от непредвидени обстоятелства, причинени от фактори, които често са извън контрола на авиокомпанията, като например пожарът на летище Катания, стачки в индустрията, ограничения от Контрол на въздушното движение, метеорологични условия и предизвикателства във веригата за доставки.
От Wizz Air също така изтъкват, че се отнасят много сериозно към обратната връзка и получените жалби от пътници, като почти всички, които са били подадени директно на уебсайта на авиокомпанията от български пасажери, се разглеждат в рамките на 2 седмици, благодарение на удобния и автоматизиран процес.