fbpx

BMW със спад на общите продажби и двоен ръст на сделките с е-автомобили

BMW са продали почти 13,3% по-малко превозни средства през първата половина на 2022 г. в сравнение със същия период на 2021 г. на фона на недостиг на чипове и периодични блокирания в Китай, съобщава Ройтерс.

Данните на компанията сочат, че от януари до юни са доставени 1,16 милиона BMW, Mini и Rolls-Royce. Това е с 13,3% по-малко, отколкото през първата половина на 2021 г., когато е най-силният период на продажби в историята на компанията, според германския автомобилен производител. Уточнява се, че второто тримесечие отбелязва близо 20% спад на продажбите.

В същото време продажбите на електрически автомобили са нараснали със 110% през първата половина на годината – до близо 76 000 автомобила BMW и Mini, съобщава още компанията. По този начин BMW е на път да удвои продажбите на изцяло електрически превозни средства до края на годината, както е планирано.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"