Летището в Дъблин е поредното в Европа, което изпитва огромни затруднения с пътникопотока. Преди дни същото се случи и с аеропорта в Амстердам.
БиБиСи съобщава, от Дъблин са предупредили пътниците, че може да пропуснат полетите си поради „значителни опашки“ при регистрация, пускане на багаж и сигурност. От ранните неделни часове пред двата терминала се извиват дълги опашки.
Летищната администрация в Дъблин съветва пътниците да си „оставят допълнително време“ за чекиране, като предупреждава, че някои пътници може да се наложи да резервират полети отново.
Операторът на летището е предупредил пътниците, че няколко седмици може да се сблъскват с дълги закъснения поради недостиг на персонал. Набирането на такъв може да отнеме „няколко седмици“, като се очаква забавянията да продължат дотогава.
„Както други летища в цяла Европа, ние в момента работим изключително усилено, за да възстановим нашата дейност след срива на международните пътувания, включително набирането, обучението и задължителните проверки, необходими за целия персонал, работещ на международно летище“, казват от летището в Дъблин.
Ирландската авиокомпания Ryanair, която предлага полети до повече от 100 дестинации от това летище, обяви, че пътниците трябва да пристигат най-малко три часа и половина преди полета си, за да преминат през проверките.