Microsoft обяви, че прекъсванията, засегнали определени услуги на компанията в началото на юни, са резултат от кибератаки, но се отбелязва, че няма доказателства за достъп или компрометиране на клиентски данни, съобщава Ройтерс.
„В началото на юни 2023 г. Microsoft идентифицира скокове в трафика срещу някои услуги, които временно повлияха на достъпността“, заявяват от компанията в публикация в своя блог, цитирана от агенцзията.
Microsoft информира, че е започнала разследване, както и че проследява DDoS активността от заплахата, наречена Storm-1359, след като я е идентифицирала.
За момента не е известно географски откъде идва атаката, уточнява Ройтерс.
DDoS атаките работят, като насочват големи обеми интернет трафик към целеви сървъри в опит да ги извадят от мрежата.
Софтуерният пакет 365 на Microsoft, включително Teams и Outlook, не работи повече от два часа за хиляди потребители на 5 юни с кратко повторение на следващата сутрин. Това е четвъртото подобно прекъсване за Microsoft за една година.