fbpx

Продажбите на BMW: ръст в Китай и САЩ, лошо в Европа

BMW са продали почти толкова коли през третото тримесечие, колкото през същия период на предходната година, на фона на войната в Украйна и проблеми с доставките, съобщава Ройтерс по информация на автомобилния гигант.

Продажбите на групата са намалели с 0,9% в сравнение със същото тримесечие на 2021 г. до 587 795 автомобила. Това е по-малък спад в сравнение с предходните тримесечия, когато блокирането в Китай и липсата на чипове затрудниха ситуацията за базираната в Мюнхен компания.

Бизнесът в Китай е особено силен, с ръст от 5,7%, както и в Съединените щати, където се наблюдава увеличение от 3,8%. Европа, от друга страна, отбеляза спад от 11,1% през третото тримесечие.

За първите девет месеца на 2022 г. автомобилният производител отбелязва спад на годишна база от 9,5% за продажбите на групата до 1,75 милиона автомобила.

BMW потвърждава прогнозата си за цялата 2022 г. за постигане на нива на продажби малко под предходната година.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"