От 1 март Теленор България ще се нарича Yettel („Йеттел“), съобщават от компанията. Промяната на името е част от по-широката инициатива за ребрандиране в България, Унгария и Сърбия, където телекомуникационните дружества, част от PPF, оперират под марката Telenor.
Теленор започва прехода към новия си бранд от днес, като целта е той да приключи във всички аспекти до края на март. Посочва се, че промяната на марката ще бъде неусетна за клиентите, като от тях не се изискват никакви действия. По време на прехода към новия бранд Теленор ще отговаря на всички въпроси на клиентите си в кратки срокове. Официалното и пълно разкриване на бранда Yettel ще стане на 1 март.
Yettel е модерен бранд. Той включва най-новите тенденции, като в същото време отчита все по-нарастващата роля на технологиите в живота на хората. Създаден на база на потребителските представи и пазарните проучвания, той цели да подобри живота на клиентите с иновативни продукти и услуги, изтъкват от компанията.
„Yettel е ново име, нова дума. През 2022 г. планираме вълнуващи нови продукти и услуги, като стратегическият ни фокус остава същият: да растем и да развиваме българския пазар чрез използването на технологии от следващо поколение в полза на нашите клиенти, като се стремим да внесем положителна промяна в бизнеса и обществото“, заявява Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Теленор България.