Контекстът днес е ясен – протеинова молекулка, обвита с мазнинка, която направи много бели из света. Наред с всичко друго, ни вкара в карантина, която стоически издържаме, повтаряйки си взаимно един на друг „StayHome“.
Eдинственото разнообразие е трескавото пазаруване за година напред с мисълта, че всичко в магазина ще свърши още утре.
През далечната 1968 година неподражаемият Борис Димовски създава тези карикатури, визирайки също едно „StayHome“. Но в съвсем друг контекст – една статия на в-к „Икономически живот“ със строга социално икономическа насоченост – новата роля на жената в обществото. Или как тя не може вечно да чисти, готви и пазарува, защото е все по-заета в най-широк кръг области от стопанския ни живот.

Но все пак илюстрациите дават определена възможност за разнообразяване на карантинния период, в който попаднахме. Разбира се, социалните роли могат да бъдат разменени.