fbpx

НАП пита проверяваните доволни ли са от услугата

Националната агенция за приходите стартира проучване за оценка на контролната дейност на НАП. За целта съобщение с електронна препратка – линк за попълване на анкетата, ще бъде изпращано на дружества и физически лица, чиито проверки и/или ревизии са приключили през първото тримесечие на тази година. Проучването ще бъде провеждано периодично за всяко тримесечие.

Целта на приходната агенция е да получи обратна връзка от гражданите и бизнеса за хода на контролните производства и проявените комуникативни и професионални умения от служителите на НАП. Резултатите от проучването ще се ползват за подобряване на обслужването, оптимизиране на процеса и намаляване на административната тежест при извършване на контролни производства.

Анкетата е анонимна, съдържа общо 14 въпроса и попълването й отнема не повече от 10 минути, изтъкват от НАП.

Пламен Димитров – директор на дирекция „Контрол“ в НАП, призовава анкетираните да изразят честното си мнение , което ще помогне на приходната агенция да създаде условия за безпроблемно протичане на производствата и да улесни максимално физическите и юридическите лица, които са страна в тях.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"