fbpx

Партийната работа в магазина и търговският пощальон – иновации от 68-ма

Магазинът да се превърне в основна клетка на стопанския организъм на търговията. Това е задачата на партийните организации в търговията, пише в своя уводна статия в-к „Икономически живот“ през 1968 година.

Авторът й подчертава, че основната задача, която се поставя пред търговията във връзка с интензификацията на народното стопанство, е с по-малко труд – жив и овеществен, да се продават повече стоки при повишена култура на обслужването, като за целта се заангажира по-малко от свободното време на купувачите.

Става ясно още, че за въвеждане на научна организация на труда в търговското предприятие „Хранителни стоки“ – в Русе, София и други градове се правят наблюдения и анализи в отделни обекти. Въз основа на тях ще се разработят научно обосновани предложения за въвеждане на нова организация на труда, съобразена с необходимия брой търговски работници, при пълно уплътняване на работното време.

Снимката към статията дава представа за иновацията в действия, при което търговският пощальон при магазин „София“, Душко Панов, получава поредната поръчка, която ще отнесе на означения адрес.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"