BMW са продали почти толкова коли през третото тримесечие, колкото през същия период на предходната година, на фона на войната в Украйна и проблеми с доставките, съобщава Ройтерс по информация на автомобилния гигант.
Продажбите на групата са намалели с 0,9% в сравнение със същото тримесечие на 2021 г. до 587 795 автомобила. Това е по-малък спад в сравнение с предходните тримесечия, когато блокирането в Китай и липсата на чипове затрудниха ситуацията за базираната в Мюнхен компания.
Бизнесът в Китай е особено силен, с ръст от 5,7%, както и в Съединените щати, където се наблюдава увеличение от 3,8%. Европа, от друга страна, отбеляза спад от 11,1% през третото тримесечие.
За първите девет месеца на 2022 г. автомобилният производител отбелязва спад на годишна база от 9,5% за продажбите на групата до 1,75 милиона автомобила.
BMW потвърждава прогнозата си за цялата 2022 г. за постигане на нива на продажби малко под предходната година.