fbpx

Лидерът в избелването на тъкани

Рекламата – агресивна, убеждаваща, завладяваща. Това вероятно е било чувството на домакините у нас през 1969 година, виждайки посланията на Държавния индустриален комбинат „Маршал Толбухин“ в Бургас.

Едноименният нов синтетичен перилен препарат „Бургас“ задоволява вкуса и на най-изисканите домакини, четем в карето на в-к „Икономически живот“.

След подробно представяне на свойствата и качествата му рекламата мощно завършва:

Има анонс и към туристическия бранш в лицето на „Балкантурист“, който с „Бургас“ може да осигури приятна почивка на своите летовници.

Днес, в условията на тежка ковидепидемия, бихме оценили по достойнство предлаганите от „Маршал Толбухин“ тоалетни сапуни „Слънчев бряг“, „Китен“, „Младост“, „Сънлайт“ и „Млечен“.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"