fbpx

Със специален клип рекламираме голф туризма ни

Изработен е специален рекламен клип, с който държавата ще популяризира в социалните мрежи голф туризма, заявява вицепремиерът Марияна Николова по време на среща с Българската голф асоциация.

Мотивът е, че този вид туризъм е в класацията на една от най-бързо развиващите се пазарни ниши, както и това, че през последните години страната ни все по-често е споменавана като една от добрите дестинации за голф туризъм в Европа и имаме потенциал за развитие в тази посока.

Вицепремиерът коментира, че този вид туристически продукт е за платежоспособни туристи и може да се съчетава със ски, морски ваканции, бизнес мероприятия, балнео и СПА. Има възможност да се правят туристически пакети, включващи вино- и гурме обиколки, събития и посещения на културно-исторически паметници и природни забележителности, обяснява Николова.

Тя добавя в тази насока и услугите в тази област, насочени към децата, тъй като могат да се организират детски лагери, турнири и уроци по голф.

По време на разговора е станало ясно, че в България голф курортите се посещават от туристи от Русия, Великобритания и Ирландия, Украйна, Македония и Румъния, а близостта им до морския бряг и планината ги превръща в още по-търсени дестинации. Николова е коментирала още, че голям интерес към голф туризма у нас е бил проявен и по време на работното ѝ посещение в Кралство Саудитска Арабия.

От Българската голф асоциация са посочили, че е нужна цялостна стратегия за развитие на голф туризма в България. Според тях румънският пазар е много важен и е нужна специална рекламна кампания, която да промотира голф туризма в северната ни съседка. От бизнеса са изтъкнали още, че туристи от скандинавските държави и Германия също идват да играят голф у нас и в тази връзка е важно участието на България в местните туристически изложения.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"