fbpx

Американците с рекордни разходи в Кибер понеделника

Разходите в Кибер понеделника, най-големият ден за онлайн пазаруване в САЩ, се очаква да достигнат рекордните 11,2 милиарда долара, сочат данни, цитирани от Ройтерс.

Отстъпките за всичко – от дрехи до телевизори, карат купувачите да кликват върху „добави в количката“, дори когато упорито високата инфлация продължава, коментира агенцията.

Докладът на Adobe Analytics прогнозира, че разходите за Кибер понеделник ще нараснат с 5,2%, тъй като уморените от инфлацията потребители от седмици отлагат празничното пазаруване с надеждата за големи намаления именно след Деня на благодарността.

Adobe Analytics, който измерва електронната търговия чрез анализиране на транзакции в уебсайтове, има достъп до данни, обхващащи покупки на 85% от 100-те най-добри интернет търговци на дребно в Съединените щати.

Продажбите в киберпонеделник спаднаха с 1,4% миналата година, тъй като търговците на дребно разпределиха промоционални сделки през седмици още от октомври, за да управляват по-добре запасите на фона на широко разпространения недостиг на продукти заради кризата с доставките.

Въпреки това, големите събития за еднодневно пазаруване изглежда отново са на мода тази година с големи търговци на дребно, включително Target Corp, Macy’s Inc и Best Buy Co Inc, които очакват връщане към моделите за пазаруването отпреди пандемията.

Уебсайтът на Target в понеделник рекламира отстъпки до 40% за играчки и празничен декор Hot Wheels, докато уебсайтовете на Walmart Inc и Best Buy показаха сделки на стойност стотици долари за лаптопи и телевизори от висок клас.

С празничните промоции, които започват много преди уикенда на Деня на благодарността, потребителите пазаруват стратегически за най-добрите оферти за сезона“, казва главният икономист на Mastercard за САЩ Мишел Майер.

Купувачите в САЩ са похарчили онлайн и рекордните 9,12 милиарда долара на Черния петък, сочи Adobe Analytics. Въпреки това, заради силните дъждове в някои части на страната, във физическите магазини и молове е имало по-малко тълпи от обикновено.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"