fbpx

Фейсбук плаща 40 млн. долара заради „раздути“ реклами

facebook реклама рекламодатели

40 милиона долара ще плати Фейсбук на рекламодатели. Според тях социалната мрежа е „раздула“ времето, в което потребителите са гледали видео реклами в платформата, предаде „Асошиейтед прес“.

Калифорнийското издание „Мъркюри нюз“ информира, че в съдебното споразумение Фейсбук приема, че е допуснала нарушения, съобщава БНР.

Рекламодатели започнаха дело срещу Фейсбук през 2016 година заради измерването на времето, за което потребителите гледат публикувани в социалната мрежа видео реклами. Според съдебното решение времето е раздуто с до 900 процента, а това е помогнало на мрежата да убеди рекламодателите да купуват неговите услуги за видео реклама.

Платформата публично призна грешка във формулата.

Компанията обаче отхвърли твърденията, че инженерите й са знаели за проблемите повече от година и не са направили нищо.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"