fbpx

Рекламират с клипове малко посещавани места у нас

Започва излъчването на първите три рекламни клипа, направени съвместно с Асоциацията на екскурзоводите в България, съобщиха от Министерството на туризма.

Кампанията включва заснемането на 20 видеа, представящи по-малко известни дестинации и културно-исторически паметници у нас, но с голям потенциал за развитие.

В клиповете екскурзоводи разказват любопитни факти за места и забележителности, които са малко посещавани от туристите.

Първият клипов показват част от красотата на Източните Родопи – каньона и поречието на река Арда. Това е едно от най-живописните места у нас, което започва да набира популярност в последните две години.

Вторият клип е посветен на Ротондата „Св. Георги“ в София. Покрай нея всекидневно преминават стотици жители и гости на столицата, но малцина са влизали в нея, за да видят петте пласта стенописи. Ротондата е смятана за най-старата запазена сграда в София, която е построена в началото на IV век.

Третият клип от тази поредица е за една малко известна гробница до хасковското село Александрово. Размерът й е впечатляващ, а стенописите в нея са добре запазени. В непосредствена близост до нея е Музеят на тракийското изкуство, в който се съхранява едно от първото обработено злато в света.

Проектът се изпълнява от продуцентска къща IVAN RADEV STUDIO, а общата му стойност е 29 940 лв. Клиповете са на български език и със субтитри на английски език.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"