fbpx

Бизнес и граждани трябва да сигнализират, ако не са получили енергийните компенсации

Компенсирането на потребителите заради високите енергийни цени продължава и в момента. Компенсациите се отразяват като намаление на дължимите суми за декември и януари по фактурите, които клиентите получават сега през февруари, съобщават от Министерството на енергетиката.

Компенсации за електроенергия се полагат на всички представители на бизнеса, а за природен газ – на битовите потребители. Конкретните суми се изчисляват спрямо потреблението на всеки клиент. Тези суми трябва да бъдат посочени на отделни редове във фактурата.

Ако даден потребител не е получил дължимата му компенсация, той може да сигнализира за това Министерството на енергетиката чрез попълване на тази бланка. Към сигнала следва да бъде приложена сканирана фактура за съответния месец и последно издадена фактура от доставчика.

От енергийното министерствосе ангажират да направят проверка на всеки отделен случай. Сигналът трябва да бъде изпратен на имейл адрес e-energy@me.government.bg.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"