Koo, базирано в Индия приложение за социални медии, което има за цел да се конкурира с Twitter, интегрира ChatGPT на OpenAI, за да помогне на потребителите по-лесно да създават публикации, споделя съоснователят на компанията пред Reuters.
ChatGPT е бот с изкуствен интелект, който може да създава текст в отговор на въпроси, припомня агенцията.
Потребителите на Koo ще могат да използват ChatGPT директно в приложението, за да им помогне да изготвят публикации по текущи събития, политика или поп култура, изтъква Маянк Бидаватка, съосновател на Koo.
„Това ще помогне на потребителите, като ги вдъхнови“, казва той. „Те биха могли да попитат ChatGPT за актуални новини в техния регион и след това да напишат какво мислят.“
Миналия месец технологичните гиганти Microsoft и Google обявиха свои собствени генериращи AI чатботове, които могат да синтезират информация в мрежата в отговор на търсения. Snap Inc, която притежава приложението за фото съобщения Snapchat, също представи чатбот, който е обучен да поддържа забавен и приятелски тон.
Бидаватка изтъква още, че Koo ще бъде първата платформа, която интегрира технологията във възможността за съставяне на публикации. Потребителите могат да въвеждат въпросите си в инструмента ChatGPT или да използват функцията за гласови команди на Koo.
Около 20% от потребителите на Koo активно създават съдържание в приложението и интеграцията на ChatGPT може да помогне за увеличаване на този брой, надява се той. Функцията ще бъде въведена първо в потвърдени акаунти в Koo и в крайна сметка ще стане достъпна за всички потребители.
В демонстрация за Reuters инструментът изготви публикация, използвайки цитат от Алберт Айнщайн и включи три свързани хаштага.
Koo също така ще проучи възможността за добавяне на етикети, за да покаже дали публикация е създадена с помощта на ChatGPT. „Мисля, че хората трябва да знаят дали съдържанието е генерирано от AI“, каза Бидаватка.