fbpx

Дизайнери и архитекти избират „Цвят на годината“ за 2021

15 от водещите интериорни дизайнери, архитекти, производители на подови настилки, платове, художници, колористи, блогъри и артисти за съвременно градско изкуство се събраха на уъркшоп в София, за да дадат своята прогноза за модерния цвят в дизайна и архитектурата през следващите 12 месеца.

„Цвят на годината“ е ежегодната кампания на „Оргахим“, която дава погледа на професионалната гилдия към възможностите за работа с цветовете.

„Всяка година избираме нюанс, който улавя текущия тренд, събирайки влияния от интериорния дизайн, архитектурата, поп културата, модата  и технологиите. След всички турбуленции през 2020 г., още повече търсим начини да рестартираме и да добавим цвят към живота си през новата година“, казва Емил Кунчев, маркетинг мениджър на „Оргахим“.

Изборът на модерен за България цвят се провежда за 6-та поредна година. Въз основа на създадените колажи (mood boards) от различни материали – текстил, дамаски, камък, дърво, керамика, цветни листчета и др, ще бъде избран водещият нюанс в оформлението на дома и обществените пространства за следващата година.

Партньори на инициативата тази година са ATG Design, Дизайница, KAI Group, „Кроношпан България“ и „Индерма“.

Към традиционните участници, работещи в областта на интериора, архитектурата, производители на бои и подови покрития, се присъединиха и представители на текстилния бранш, художници, колористи, за да представят в пълнота професионалните общности, които работят с цветове.

До момента цветове на годината са били „Нептун“ (2016), „Тракийско злато“ (2017), „Кадифена роза“(2018), „Органик“ нюанс на зеленото (2019) и „Синя хармония (2020).




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"