fbpx

„Преименуването“ на Volkswagen било първоаприлски маркетингов трик

Съобщението на американското подразделение на Volkswagen AG, че ще преименува операциите си в САЩ на „Voltswagen of America“ е било маркетингов трик, предназначен да насочи вниманието към усилията на компанията в посока електрически превозни средства.

Това се казва в официална позиция на автомобилния производител, цитирана от Ройтерс.

Volkswagen е подложен на критики в социалните мрежи за заблуждаващото съобщение, като някои коментатори припомниха скандала на компанията за дизеловите емисии, с които бяха заблуждавани клиенти и регулатори.

„Volkswagen of America няма да променя името си на Voltswagen. Преименуването беше замислено в духа на първи април, насочвайки вниманието към пускането на изцяло електрическия SUV ID.4 и към нашия ангажимент да осигурим електрическа мобилност за всички “, заявява говорител на VW в САЩ.

Представител на Volkswagen в Германия нарече ребрандирането „хубава идея“ с фокус върху маркетинга.

Междувременно привилегированите акции на VW се сринаха в сряда, след като затвориха с 4,7% по-високо във вторник.

Вторият по големина производител на автомобили в света очаква да удвои доставките на електрически превозни средства и да увеличи печалбите за основната си марка тази година, след като засили преминаването си към напълно електрически превозни средства.

Редица служители на VW изразяват разочарование, че големите усилия на американския електромобил на компанията не са привлекли толкова внимание, колкото Tesla или General Motors.

Volkswagen има за цел да инвестира 16 милиарда евро в електрификация и дигитализация до 2025 г. Компанията се ангажира да продаде един милион електромобили по целия свят до 2025 година, допълва агенцията.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"