fbpx

Държавна лотария за пример

След като „лотария“ се оказа особено важна дума за България в последните месеци, решихме, че трябва да потърсим добри практики по-назад във времето.

Особено ни зарадва едно рекламно каре във в-к „Икономически живот“ от началото на 1969 година, най-вече заради това, че избраните да ни управляват решиха, че държавата най-добре може да борави с този „инструмент“ за носене на радост на гражданите и на приходи в държавната хазна.

Така че внимателно се запознахме с рекламата и това, което Държавната лотария е предлагала преди половин век. Обръщаме сериозно внимание на две от възможните печалби – място за вила и вноска за жилище. Горещо ги препоръчваме, затова, както призовава карето – „Снабдете се навреме с билети от Държавната лотария“.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"