fbpx

BMW на загуба през второто тримесечие след 25% спад на продажбите

Германският автомобилен производител BMW в сряда отчете оперативна загуба през второто тримесечие. Това е резултат от 25% спад на продажбите на превозни средства.

От компанията обаче смятат, че ще приключат тази година на печалба.

Загубата преди лихви и данъци за тримесечието, приключило в края на юни, е 666 милиона евро (786 милиона долара), в сравнение с печалба от 2,2 милиарда евро за същото тримесечие миналата година, съобщи Ройтерс.

„В момента сме предпазливо оптимистични за втората половина на годината и продължаваме да се стремим към рентабилност между 0% и 3% в автомобилния сегмент през 2020 г.“, заяви изпълнителният директор Оливър Ципсе.

BMW все още очаква значителен спад в печалбата преди данъци през 2020 г. и значително намаляване на продажбите, въпреки началото на възстановяване на някои пазари, включително Китай.

Междувременно акциите на BMW паднаха с 2,6%




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"