Германската компания, която произвежда спортни и луксозни коли с марката Порше, стартира продажби в интернет, съобщава Дойче веле, цитирана от БГНЕС.
До този момент продажбите се извършват само от официален представител на марката. Според експерти на корпорацията до 2025 г. поне 10 процента от всички продажби ще са направени директно между производителя и купувача по интернет.
“Това е реакция на търсенето на пазара. Клиентите са си у дома, във виртуалния свят”, коментира за списание „Аутомобиле вохе“ шефът на отдела за продажби на Порше Александер Полих.
Досега желаещите да купят автомобил от тази марка можеха да разглеждат моделите на сайта, да комбинират определени спецификации и екстри, но сделката трябваше да бъде завършена в офиса на оторизирания дилър.
Новата форма на продажба първо започва в Германия, където освен в 88-те шоурума на компанията, колите ще се купуват и на сайта й.
През 2020 г. онлайн продажби ще има в цяла Европа. Целта е по-млади и технологично ориентирани клиенти да станат почитатели и клиенти на марката