Peugeot PSA и Fiat Chrysler FCA са преразгледали условията на планираното сливане, за да спестят пари, а също така са повишили нивото на обещаното намаляване на разходите по време на пандемията.
Двете компании, които възнамеряват да се обединят, за да образуват четвъртия по големина автомобилен производител в света, направиха общо съобщение в понеделник.
![Фиат Крайслер (Fiat Chrysler) емблема](https://ikj.bg/wp-content/uploads/2019/10/фиат-1024x576.jpg)
На него стана ясно, че FCA ще намали паричната част от специалния дивидент от 5,5 милиарда евро на 2,9 милиарда евро (3,4 милиарда долара), които акционерите ще получат в съответствие с условията на споразумението, подписано миналата година.
Френският PSA с портфолио от марки, които включват също Citroen и Opel, ще отложи планираното отделяне на своя 46% дял в производителя на части Faurecia до края на сливането и ще го разшири за всички акционери в новата група.
Faurecia има пазарна капитализация от около 5,9 милиарда евро.
„Измененията поддържат баланса на първоначалното споразумение“, заявиха компаниите в съвместно изявление, в което също се казва, че собствеността на новия концерн ще бъде разделена на 50/50 между настоящите акционери на Peugeot и Fiat Chrysler, както беше планирано.
Източник, цитиран от Ройтелс, заяви в понеделник, че целта на промените е да се засили балансовата структура на двете компании след кризата с COVID-19 и да се гарантира, че сливането ще се осъществи възможно най-скоро.