fbpx

Peugeot и Fiat Chrysler преразглеждат условията за сливането

Peugeot PSA и Fiat Chrysler FCA са преразгледали условията на планираното сливане, за да спестят пари, а също така са повишили нивото на обещаното намаляване на разходите по време на пандемията.

Двете компании, които възнамеряват да се обединят, за да образуват четвъртия по големина автомобилен производител в света, направиха общо съобщение в понеделник.

Фиат Крайслер (Fiat Chrysler) емблема

На него стана ясно, че FCA ще намали паричната част от специалния дивидент от 5,5 милиарда евро на 2,9 милиарда евро (3,4 милиарда долара), които акционерите ще получат в съответствие с условията на споразумението, подписано миналата година.

Френският PSA с портфолио от марки, които включват също Citroen и Opel, ще отложи планираното отделяне на своя 46% дял в производителя на части Faurecia до края на сливането и ще го разшири за всички акционери в новата група.

Faurecia има пазарна капитализация от около 5,9 милиарда евро.

 „Измененията поддържат баланса на първоначалното споразумение“, заявиха компаниите в съвместно изявление, в което също се казва, че собствеността на новия концерн ще бъде разделена на 50/50 между настоящите акционери на Peugeot и Fiat Chrysler, както беше планирано.

Източник, цитиран от Ройтелс, заяви в понеделник, че целта на промените е да се засили балансовата структура на двете компании след кризата с COVID-19 и да се гарантира, че сливането ще се осъществи възможно най-скоро.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"