С 47% са повече потребителите, които извършват парични трансакции онлайн през дигиталните банкови канали.
Още по-съществено е нарастването при използването на „m-Postbank“, където за година има близо 100% повишение на активните потребители и общата сума на направените трансакции.
Това съобщиха от Пощенска банка.
Общият дял на направени трансакции в дигитална среда достига 73% в края на 2019 г., спрямо 27% на извършените в клон.
За сравнение, в края на 2018 г. общият дял на трансакции в дигитална среда е бил 57%.
Дигитални услуги – апликацията EVA Postbank и чатботът EVA във Facebook, добиват все по-голяма популярност сред клиентите, особено сред тези до 45 г., твърдят от банката.
Мобилното приложение EVA Postbank е създадено през септември 2019 г., за да осигури на клиентите на Банка Пиреос бърза и надеждна информация за обединението с Пощенска банка.
Единственият у нас банков чатбот във Facebook Messenger, ЕVA е използван за година от 80 000 уникални потребители.
Общо 1 млн. евро е стойността на заявките за потребителски кредит, обработени от EVA, което го превръща в един от най-успешните „служители“ на Пощенска банка.
Все повече клиенти търсят финансиране онлайн, като подадените онлайн заявки за потребителски кредити през 2019 г. са с 20% повече спрямо 2018 г., а усвоените суми нарастват с 38% на годишна база.
През 2019 г. стартира тестово услугата за онлайн подписване на кредитни документи, която от началото на 2020 г. вече масово може да се използва.
С нея се предоставя възможността за дистанционно подписване на всички необходими документи за отпускане на кредит, включително и усвояването на сумата по сметка в банката, без физически клиентите да посещават банков клон.