Германският автомобилен производител BMW в сряда отчете оперативна загуба през второто тримесечие. Това е резултат от 25% спад на продажбите на превозни средства.
От компанията обаче смятат, че ще приключат тази година на печалба.
Загубата преди лихви и данъци за тримесечието, приключило в края на юни, е 666 милиона евро (786 милиона долара), в сравнение с печалба от 2,2 милиарда евро за същото тримесечие миналата година, съобщи Ройтерс.
„В момента сме предпазливо оптимистични за втората половина на годината и продължаваме да се стремим към рентабилност между 0% и 3% в автомобилния сегмент през 2020 г.“, заяви изпълнителният директор Оливър Ципсе.
BMW все още очаква значителен спад в печалбата преди данъци през 2020 г. и значително намаляване на продажбите, въпреки началото на възстановяване на някои пазари, включително Китай.
Междувременно акциите на BMW паднаха с 2,6%