Американската компания Facebook представи нова секция за онлайн пазаруване, която ще работи на базата на едноименната социална мрежа.
Според ръководството, иновацията ще улесни търговията, както за клиентите, така и за собствениците на онлайн магазини.
По-рано тази пролет Facebook представи функция, която позволява на предприемачите да създават онлайн магазини директно от социалната мрежа.
Компанията предприе такава стъпка след рязкото увеличаване на обемите на дистанционната търговия заради пандемията.
Очевидно, както продавачите, така и купувачите харесаха новата функция и затова компанията реши да разработи тази технология.
Сега не е необходимо да търсите ръчно желания магазин – всички те ще бъдат събрани в тематични групи в секцията Facebook Shop.
С тази иновация потребителите ще могат да търсят желания продукт, да се свържат с продавача, за да разрешат своите притеснения и да платят за покупката директно в приложението Facebook.
Освен това подобна функция ще стане достъпна в социалната мрежа Instagram, която също е собственост на компанията на Марк Зукерберг.
„Ние искаме да направим пазаруването по-лесно и се надяваме всички – от малки предприемачи до големи фирми, да използват нашите приложения, за да се свържат с клиенти и да развият бизнеса си“, се казва в изявлението, цитирано от ТАСС.
Отначало функцията ще бъде достъпна само за потребители от Съединените щати.