Основен акцент при представянето на България на изложението World Travel Market (WTM) в Лондон е културно-историческият туризъм.
Страната ни традиционно участва на най-голямата в света туристическа борса, която започна на 4-и ще продължи до 6 ноември. Тази година е нейното 40-о юбилейно издание. На националния и щанд от близо 296 кв. метра са предтавени още специализираните ни продукти в балнео- и СПА, еко- и селския ни туризъм.
Слоганът BULGARIA – A DISCOVERY TO SHARE е един от символите на българския щанд, а рекламни визии на страната посрещат гостите и участниците на входа на залата.
В дните на световния форум на щанда на България има и разнообразна анимационна програма, която представя традиционни занаяти и елементи от автентичния ни фолклор.
Освен да видят България, всички, които посещават националния щанд, могат и да я „вкусят“ чрез дегустации на традиционни специалитети, бели и червени вина.
WTM е най-голямата борса за професионалисти от туристическата индустрия в света. През 2018 г. броят на участниците се е увеличил с 3% до над 51 400 в сравнение с 2017 година (около 49 680).