fbpx

Продажбите на H&M паднаха с 50% от март до май

H&M, вторият по големина търговец на дрехи в света, отчете в понеделник рязък спад като резултат от мерките за ограничаване на паднемията от новия коронавирус.

Нетните продажби през март-май паднаха с 50% на годишна база до 28,7 млрд. шведски крони (3,06 млрд. долара).

Анализаторите очакваха средният спад да достигне 27,5 милиарда крони.

Спадът на продажбите в местна валута също беше 50%. Продажбите в местна валута от 1 до 13 юни се свиват с 30 процента.

H&M (Hennes & Mauritz) е шведска компания, най-голямата в Европа търговска верига за продажби на дрехи на дребно.

През 1947 г. Ерлинг Персон открива магазин за женско облекло Hennes (на шведски – „за нея“) в град Вестерос (Швеция). През 1968 г. Персон купува магазина за ловни и въдичарски принадлежности Mauritz Widforss. В асортимента са добавени линии за мъжко и детско облекло, а названието на компанията се променя на Hennes & Mauritz.

Днес компанията има около 104 хиляди служители и предлага облекло, козметика, стоки за дома.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"