fbpx

За 79% от българите хигиената в магазина е най-важна

79% от българските потребители определят, че най-важно при пазаруване е хигиената в търговския обект. За 74% приоритет е качеството, а за 70% – свежестта на продуктите.

Това показва проучване, проведено от Международната компания REWE Group, част от която е и BILLA България.

То обхваща шест страни от Централна и Източна Европа, сред които и България. За всяка от тях са изведени основните приоритети на потребителите, свързани с пазаруване в търговските вериги в периода на пандемията.

У нас, това са хигиена, качество и свежест. Цената остава едва на четвърто място и е водеща за 62% от клиентите на търговските вериги.

„През всичките тези години, не спираме да подкрепяме родните производители и да провеждаме кампании, отговарящи на потребителското търсене. Пример за това са BILLA Пекарна, която предоставя топъл хляб, изпечен на всеки 30 минути, както и BILLA Градини, която свързваме със сезонни български плодове и зеленчуци с отличен вкус. Към момента, местните доставчици, които регулярно осигуряват стока на супермаркетите ни, са над 460 на брой,“ споделя Норберт Мисбрандт, Изпълнителен директор на BILLA България.

Местните продукти са приоритет за все повече хора, в резултат от кризата COVID-19, макар резултатите от проучването да посочват регионалния произход на продуктите, като водещ за едва 24% от потребителите.

За 43% сезонните продукти са най-честият избор, а за 47% – най-важно е голямото разнообразие.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"