fbpx

Рекламите на Twitter паднаха с 23% при рекорден ръст на потребителите

Продажбите на реклама, които представляват 82% от приходите на Twitter, паднаха с 23% до 562 милиона долара. Анализаторите очакваха постъпления от 585 милиона долара по данни на IBES от Refinitiv.

В същото време компанията регистрира рекордно увеличение на броя на ежедневните потребители, които могат да видят реклами – с 34% до 186 милиона. Анализаторите очакваха цифра 176 милиона.

Twitter отчете тримесечни приходи в четвъртък, които не отговарят на прогнозите на Уолстрийт, тъй като предизвиканото от коронавируса забавяне на икономическата активност навреди на бизнеса с цифрови реклами.

Общите приходи са 683 милиона долара, което е с 19% по-малко от същия период на миналата година.

Twitter публикува загуба за второто тримесечие от 1,2 милиарда долара, главно в резултат на отмяната на данъчни облекчения, въведени миналата година, когато компанията премести интелектуална собственост в Ирландия.

Поради сериозните загуби през второто тримесечие, свързани с коронавируса, Twitter нямаше достъчно печалби, за да се възползва от това данъчно облекчение.

Загубата без този фактор беше 127 милиона долара, или 16 цента на акция, което като цяло съответства на прогнозата на анализаторите от 125 милиона долара. Година по-рано компанията отчете коригирана печалба от 37 милиона долара.




Имате възможност да подкрепите качествените анализи, коментари и новини в "Икономически живот"